29 Kasım 2011 Salı

Sınır Komşum Aachen

Dün Köln'de geçirdiğim günlerden yaptığım post sonucu Aachen'ında başı kel kalmasın istedim. Sonuçta Köln'e giderken yolumun üstüydü ve yaşadığım şehir olan Liege'le arası trenle yarım saati :) Ayrıca çok sevdiğim Ceren'im Aachen Üniversitesinde Mimarlık okuyor onuda Pazar günü okuluna bırakmış olduk :) Aachen tam bir öğrenci şehri. Klasik Avrupa şehirlerinden pek bi farkı yok. Ben Pazar günü orda olduğum için sakin yüzüyle tanıştım. Gece hayatının çok renkli olduğunu duydum öğrenci partileri en önemli organizasyonlar arasında yer alıyormuş:) Buarada ben çok şanslıydım çünkü Kölne gittiğim gün bardaktan boşalıyor izlenimi yaratan yağmur ertesi sabahtan itibaren iç ısıtan güneşe bıraktı kendini :) Ne kadar sanşlı olduğumu bir kez daha ıspatlamış oldum böylece :) 

 Aachen Hauptbahnhof



Aachen'ın en büyük meydanının genel görünüşü. Günlerden Pazar olunca fazla boştu bizim gibi Pazar günlerini sokaklara dökülerek geçiren bir milletin insanları için ama Aachendaki Pazar günü Almanya için oldukça kalabalıktı :)



Genel olarak Binaların görünüşü 
Aachen'da ki Dom ben gördüm hoştu ama tabiki Kolner Domla kıyas kabul etcek gibi değildi. Bu fotoyu çekebilme ihtimalim olmadığı için Google'dan yararlandım ona teşekkürü bir borç bilirim :)




Bu yukarıda ki üçlüde Aachen Üniversitesine ait. Teknik Üniversite olan Aachen Üniversitesi Almanyanın iyi üniversiteleri arasında sayılıyormuş. Ayrıca bütün şehirde çok hoş binaları vardı gene o bina fotoları için Google'a teşşürlerimi sunarım.


Bu foto açlığın, gözü dönmüşlüğün fotosudur:) Benim en sevdiklerimden birisidir. ( İnşallah Nihan foto için kızmaz iznini alacak imkanım olmadı ama koymassamda çatlardım :) ) Burası Aachendaki en eski ve güzel pastanelerden biri:))) İçeriside inanılmazdı ama içerideki abla foto çekmemize pek sıcak yaklaşmadı o nedenle size tabajtakileri gösterebiliyorum. Şöyle söyleyeyimm ikiside inanılmazdı :)))))))) Şunuda kabul edeyim evet ben oburum :) Saygılar :)

Postta en çok takılarım göründüğü için onlardan bahsedeyim:)
Küpeler annemin hediyesi sanırım Kızlarağasından / Kolye çok sevdiğim arkadaşım Mustafadan Guess/ Gözlüğümü bayılarak bu seyahat sırasında H&M'den aldım/ Hırka: Mudo/ Beyaz Tunik: Mango



4 yorum:

  1. Off Almanya'yı özledim... <3 keyfini çıkar :)

    YanıtlaSil
  2. walla bende ozledim :( Almanyada deilim çünkü:( gel beraber donelım ıstersen:)

    YanıtlaSil
  3. Canim yaa gercekten keyfini cikar..bak bi suru yer gorme durumundasin.acaip ilginc oluo seni boyle takip etmek..
    Seninde yuzun ne hos maasallah yaa..boy pos da iyi...eeee izmirimizin kislari....
    (not:litfen dier sehirlerden olan arkadaslarimiz kizmasin bana)

    YanıtlaSil
  4. canım tesekkur ederım:) bu yorumlar benım ıcın cok am acok guzeller:))))
    senın guzel bakısından o :) mahcup oldum sımdı :) bız ızmırlıler azcık meshuruz ama onu bı kabul edelım :)

    YanıtlaSil