24 Kasım 2011 Perşembe

Norveçli balıkçıların peşinden .... OSLO

Uzunnnn zamandır yazamamın en büyük sebebi sabit bir yerde kalamamış olmamdan başka bişi olamaz diye düşünüyorum... Erasmus programında geçirdiğim süre benim için daha çok Gezelim Görelim programı kıvamında geçiyor aslında. Gezip görmediğim zamanlarda da 10 metrekarelık bir alan içerisinde tez yazarak geçiyor. Bu post gezilip görülen yerlerden birine adanmıştır.... Çocukluğumdan beri reklamlardan görüp tanıdığım insanlara Norveçli Balıkçılara adıyorum postumu... Benim kuzey ülkelerine gidip görmek ile ilgili bi tutkum asla olmadı ama tamamen şans ve gaz eseri çocukluk arkadaşımla kendimizi Osloda bulduk :) 

Her ne kadar Info Office de ki sevimsiz  amca bu mevsim turistik değil desede biz bu korkunç pahalı, soğuk ve güneşsiz şehri baya sevdik...





Oslo şehir merkezinde yer alan National Theather, Domus Academi, Belediye Sarayı ve Belediye Sarayından Oslo Manzarası



Bu fotolarda ikinici gün katıldığımız tekne turundan yadigar. Arkamdaki bina yeni yapılan Opera binası, camdan yapılanda yeni sanat akımlarının bir temsilcisi tarafından yapılan heykel.

 Neyazıkki Oslo bizim alıştığımız hava standartlarına göre oldukça soğuktu. Hele benim İzmirli olduğumu düşününce neler çektiğimi tahmin etmek pek zor olmuyor:((( Bu nedenle fazla fotografımız olamadı :( Ama Oslo yaptığımız için en mutlu olduğumuz şeylerden biri Ice Otelin barı olan Ice Barı ziyaret etmekti. İçeride sadece yarım saat kalmaya izin veriyorlar ancak daha uzun kalmak pek akıl karı gorunmuyordu:)





Norveçli balıkçıları sadece heykel olarak görebildiğim Oslo gezimin burda sonuna gelmiş bulunuorum :) Şiddetle gidilmesini Norveçli balıkçı gören olursa bana söylemesini rica ediyorum:)

3 yorum:

  1. huuuu huuuu...
    ben geldim.öncelikle ice otel'in yapımını bundan yıllar önce dicovery'de izlemiş ve cok ilginç bulmustum.İsmir li bi kardesımizin ( bu ne be bööö bayagı bi arabesk oldu) gidip bi bizzat canlı o olayı görmüş olması beni gercekten cok sevindirdi..bizde esimle kuzeyi genel olarak cok merak edioruz.ve sanırım bu baharda gidicez.özellikle kuzey ısıklarını görmek için..
    blog yazmanın ilk günlerini,ilk takipçileri,ilk yorumların falan ne demek olduunu cook ii bilen birisiyim,inan.ilk günler bloga bakma sıklıgım on dakika araylaydı sanırım.biri geldimi?,yorum yaptımı falan..
    ayy benim daha çok komik hikayem var bu blogla ilgili galiba ya..
    mesela,yarım yamalak bi arastırmadan sonra blog acmaya karar vermiş ve tam nasıl olucagını bilmeden bu işe kalkışmıştım..blogspota her girişim bi olaydı.sonucta bu adresimi acıp kapatmayı ögrenene kadar toplam üç adet bloga sahip olmuştum..yani anlayacagın sekerim,ben bu noktaya gercekten parmaklarımla geldim(ayy ne kalitesiz bi espri oldu bu yaa)
    sen ne taraftasın izmir de merak ettim?
    neyse....ben de senin gibi izmir li bi blogger bulunca,yurtdışında türk görmüş gibi oluorum resmen:)
    aramıza hoşgeldin..
    ilk takipçin ben oldum.ileride ünlü bi blog olunca artık sen ,derim ben bunun ilk takipçisiydim ayol:)
    aaa çenem düştü bu saatte resmen.
    çok öpüorumm...

    YanıtlaSil
  2. Ah benim her yere gitmek için isteğim var, hiç farketmez kuzey güney doğu batı, seyahat olsun yeter. O yüzden blogunu çok beğendim ama daha çok post yaparsın diye umuyorum :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. mottocugum sana cevabı becerıksızlıgım sayesınde maıl attıgımı dusunuyorum :)

    denizciğim o kadar yeniyim ki umudum bigün senin performansına ulaşmak:) ama yorumun için çok teşekkür ederim cesaret aldım :)

    YanıtlaSil