27 Kasım 2011 Pazar

Kırmızı Kazak- Siyah Şapka

Bu post için 3. girişimim umarım başarıya ulaşıcam :) İnternet bağlantım bana hiç iyi davranmıyor bugece :( Ama ona sinirlenemicek kadar güzel bir pazar günü geçirdim... Ben Pazar günü ile arası barışamayanlardanım... Bana hep çok kasvetli, çok sıkıcı, çok yanlız gelir pazar günleri, Sanırım kendinden önce gelen cumartesi ve kendinden sonra gelen Pazartesi onu bu kadar sevimsiz yapıyor. Ama bütün bu düşüncelerime rağmen bugün harika bir Pazardı:) Misafirlerim vardı bütün gün onlarla Liege şehir turu ve Christmas Market çılgınlığında kendimizi kaybederk geçti:) Kendimi kaybettiğim kısımı yarın sizinle paylaşmayı umuyorum. Bu post Kırmızı kazak ve siyah şapka için hazırlandı :) Önce kendilerini göstersinler....







Gelelim kırmızı kazağa... Ben normal koşullarda ki bu İzmirdeyken demek oluyor:) ne şapka takabilirim ne boğazlı kazak giyebilirim. Ama Liege hava şartları sağolsun ben ikisiylede samimi oldum :) Kırmızı kazağım sevgilimin çoook sevdiğim annesinin bayram hediyesi o nedenle pek kıymetlidir kendisi - ben kırmızıyı çoook severim- bu ikinci giyişim ama kendisi ile tanışmanız bugün mümkün oldu. Esas konumuz olan ve postun yapılma sebebi olan siyah şapka beni biraz kararsızlığa sürükledi açıkçası. Şapka takmaya alışkın olmadğım için fotolarda da gördüğünüz gibi saçlarıma hakim olamadım istemsiz olarak dışarı çıkmışlar:) Aç karnına soğuktan donduktan ve 2 saatlik yürüyüşün ardından bulunan ilk dönerciye girip siparişi bile doğru düzgün vermeden, dükkandakilerin ufo görem masum köylü bakışlarına maruz kalarak alelacele çekilen bu fotoların amacı 'Şapkam nasıl durmuşşşşşşş????' diye sorma isteğimden başka bişi değil aslında:) :)

Kazak: Batik
Kemerler: Siyah- Lcw; Yılan Derisi: Primark
Hırka: Zara
Şapka: Belçikada Yerel Bi Şapkacı
Eldiven: Veritas
Kot: (Kendi Kolleksiyonumun Vintagei) Lee
Çanta: (Denizciğimin Size Göstermek İstedim) Primark
Küpe: (Çok Net Olamamış :( ) New Look
Yüzük: Primark

4 yorum:

  1. Yaa bu ipad illeti eve geldi gelesi bi duzen bozuklugudur gidio. Geceleri iki satir okumadan uyumayan ben,uyku oncesi blog ziyareti yapmaktan kendimi alamiorum.bu saat oldu bak.
    Kombin super.ozellikle kemer detayi cok iyi, sekerim..
    Siyah kemerin aynisindan bende de mevcut.
    İy uykular :)

    YanıtlaSil
  2. Begüm'cüğüm yine ne güzellik bu böyle :) kayınvalide hediyeleri candır :)Çanta ve eldivenlere bayıldım :)yüzüğünün şekli nedir canım,pek seçemedim :) bi de Primark deyince içimin yağları eriyor bak :)çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim bayıldım yazı diline,gülen güzel yüzüne:)takipçinim artık:)
    kombin çanta uyumu enfes...şapka benim de çok alışık olduğum bir acc değil ama sana çooook yakışmış vallaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Mottocummm:) saol tatlımmm zewklerımız bır olmasa sasrdım zaten:) kımbılır daha neler çıkçak aynı olan :)))

    Fidocummm senin güzelliğin:) kayınvalide hediyelerini yeni keşfediorum ben ama çook haklısın:) Yaa burdaki makinam ortalama bi makina olduu için detaylar konusunda çok başarılı olamadı:( İzmire dönünce kuşlu yüzüğümü detaylı gösterşcem:) yaaa bence ben burda bi yetkili bulup Türkiye'ye Primark açılması konusunda baskıcı olayım:)

    Özgecim hoşgeldin beni çok mutlu ettşn:)))) ay gerçekten beğendiysen çok mutlu oldum :) Malum izmirde kışın şapka takılcak havalar olmuyor çok ama ben burda alışıyo gibiyim:)

    YanıtlaSil