30 Kasım 2011 Çarşamba

bu gerçek bi outfit postudur:)))) yuppppieee:)

Sonunda hayalim olan outfit postunu yapıyorum:)))) mutluluktan ağladım ağlıcam:) çok sanşlıydım bugün... Günlerditr sanki esas rengi gri sanan bi gökyüzü ile yaşıyorduk burda fırtına ve soğuk hava ona eşlik ediyordu :( ama bugün mavi olduğunu hatta ona eşlik eden bir Güneş olabileceğini hatırlayıp beni çok çok mutlu etti:) Ben o gri havalarda ruhu kararan, sadece yatakta olmak isteyen, canı kıpırdamak istemeyenlerdenim de... 


Çok acemi bi poz olur bu :) deneyimli bloggerları artık bide duruşları için incelemeliyim:)





 Bugün bir ilk daha var blogumda:) Misafirim var:) Canım oda komşum şeker insanı fotografçım olmaya zorladım:) sonrada bide blogumda olmaya zorladım :) O da saolsun beni kırmadı :) çok tatlıdır çoook:)))
 



Saçları çok güzel değil mi??? Hayranlıkla takip ediyoruz:))))) Çok teşekkür ediyorum tekrar canım komşuma :)))

Posttaki benim için en önemli nesnelerden bitanesi  de şüphesiz kulağımdaki küpeler:) Annemcim saolsun benim baskılaraıma dayanamayarak Hindistandan taşıdı onları bana kendisi bu kadar büyük takılardan pek hoşlanmas hele tarz olaraka alakası yoktur:) Buldukları arasında en normaliymiş bu:) ama bana bi dolu Hint takısının fotosunu çekmiş:) Bende neden bunlardan da almadın annneeeee deince takcakmıydın gerçekten diye kocaman yeşil yeşil baktı :) Ama takardım ben anne:))))

Etek; Primark
Kazak; Yıllar önce İngiltereden almıştım hala pek severim:) sanırım o da Primark
Küpel; Hindistan:)
Ayakkabı; Divaresse




9 yorum:

  1. eteğinin rengini ve duruşunu çok sevdim çok yakışmış pek tatlı olmuşsun=)) umarım sen de bulursun istediğin deri pantolunu ben hala bulamadım =))

    YanıtlaSil
  2. cnm o ne güzel renktir ;) sana da ayrı bi yakısmıs... ama nacizane fikrim; extra bir renk daha kullansaydın çok çok daha vurucu olabilirdi ;) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. eteğinin rengi ve modelini çok sevdiim :) komşunun saçlara da nazar değmesin diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Sunshine çook teşekkür ederim:)) bulursan Türkiyede banada haber ver gelince alaım:)

    SWL'cim malum burdaki şartlarım azcık kısıtlı :) hangi rengi tasviye edersin dönünce hemen onla bi kombin yapayım fikri sevdim:)

    Nerwencim çokk teşekkür ederim:) komşumada ileticem şimdilik onun adına teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  5. Çok guzel olmussun biricik askimmmm.

    YanıtlaSil
  6. Begumcum, super bi post olmus.
    Cok cok begendim.nezih,zarif bi tarzin var.ve sana cok yakisio.opuorum kocaman...

    YanıtlaSil
  7. The Ç.G. askım tesekkur ederim şımarıcam o olcak :) zaten şımarıgım sen dusun artık :)

    Mottocummmm canım benım cok mutlu oldum şimdi hel ebugun uyanınca grı otesı bı havayla karsılastım sen içimi açtın şimid:))))

    YanıtlaSil
  8. Eteğin rengi çok güzel,çok cici bir etek;)

    YanıtlaSil
  9. tesekkuyr ederım followupfashioncım :) bende çok severek almıştım :)

    YanıtlaSil