25 Kasım 2011 Cuma

Haritaya Adı Sığmayan Ülke : Luxembourg

Ben Luxemrourg'a hep acımışımdır. Nedeni haritaların birçoğunda bir nokta olarak kısaca 'Lux.' şeklinde yazılıyor oluşudur. Aslında acımak söyle dursun hayretler içinde bakılması gereken bi ülkeden bahsediyorum. Dünyanın en zengin ülkesi olarak tanınan ülkenin yüz ölçümü  Vikipedide bile önemsiz olarak kaydedilmiş durumda. Komşuları Almanya Fransa ve BElçika olunca bu zavallı ülkeyi pek ciddiye almamışlar :( Gerçekten yazık çünkü sonbaharın çok ama çok güzel yaşandığı bir yer burası :) Özellikle benim gibi İzmirliler ne demek istediğimi daha iyi anlayacaklardır çünkü biz yazdan hoooop kışa geçeriz:) Şimdi ben sözü daha fazla uzatmadan biraz Sonbahar yaşatayım:)




Luxembourg'un başkenti ve tek büyük şehri olan Luxembourg ülke ile aynı adı taşıyor. Şehir yemyeşil bir vadinin üstüne kurulmuş izleni yaratıtor ve her yerde benim yukarda elini tuttuğum gibi heykeller karşınıza çıkıyor. Benim gibi herşeyin bi ruhu olduğunu düşünen biri için kesinlikle çok eğlenceliydi:)
Ben ne yazıkki trenler arasındaki uzun aktarma süreleri nedeniyle Cumartesi akşamüstü şehre varabildim:( Hava erkenden karardı ve dükkanlar benim anlayamadığım bir hız ile kapandılar. Sanırım sahiplerini ve çalışanlarını atlı kovalıyordu. Ama benim sevip saygıda kusur etmediği hastası olunan Laduree bana öyle bi kötülük yapmadı :) 




Bunlarda çok kısa bir zaman içinde aşık olduğum vitrinler. Özellikle Leopar desenli Prada babete aşık oldum. Sırf onun için hemen bir kız dogurabilirim:))) Vitrin fotolarından sonra sonbahar fotoları :)























Son iki postumda aynı paltomu ve aynı Ugglarımı göstermiş olmaktan hiç keyif almasamda Erasmus öğrencisi olarak Belçikaya gelirken gerçekten öğrenci gibi görünmeye çok kararlıydım :) şaka bi yana çok fazla yürüdüğüm için Ugglar benim için bulunmaz nimet :) Paltomda mevsim şartlarına en uygun olan paltom :) onlarla olan samimiyetim İzmire gidine kadar devam edecek :) Ama İzmir'e döndüğümde blogu esas açma nedemim olan moda sevdama uygun postlar hazırlayabilir hale gelicem :)


Umarım Luxembourg'un son baharını sevmişsinizdir:)

6 yorum:

  1. Begumcummm hasta yatagi mi dedin??
    Kalk kalk lutfen toparlan..yaa boyle sahane fotolari koymussun buraya,canli canli gorme firsatin varken oralarda sakin yatiyim falan deme!!!
    Gercekten cok iyi fotolar bayildim.
    Yurt disi seyahalerine bayilirim ben.her ne kadar cocukla zor olsa da,asla hiz kesmedim bu gezme konusunda ben :) eee tabi sonucta minnosta bana benzedi..
    Bilemiorum ileride cok takipcisi olan bi blogger olursak ,bu yorum olayinda heyecan kaybi yasanir mi ama,su anda seni cooookkk iyi anlayan bi blog arkadasin var sekerim..yorumlar beni de acaip motive edio,esime hava atiorum biraz :))) isim var hemen cevap yazmam lazim falan die..
    Ben mavisehirdeyim.donunce bloggerlar bulusmasinda seninde olmani cok isterim tabiki,artik ayarlamaya calis diyemiycem,seni de anliorum,yapman gereken ziyaret cok daha manali :)
    Ama normalde de ne zaman istersen gorusebiliriz tabiki,bu beni de cok mutlu eder...
    Ugg ve kalin palto kombinasyonu kimseyi kasmasa gerek.konfor bu tarz durumlarda en onemli detay.
    Ama eminim moda konusunda kendin gibi cok hos postlar gorucez...Ehh beklioruz..
    Seni cok opuorum...

    YanıtlaSil
  2. Mottocum gene maıl attım ben ya :( ogrencem ama sanırım bu sfere sabah sersemlıgınden oldu :) artık ona cevap beklerım ben :) operım cok cok:)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor cnm fotoğraflardan gitmiş gibi olduk :)) tabi sende harika görünüyorsun..


    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederım canm :) gezelim görelimdeki sunucu gibi hissediyorum çok hoşuma gidiyo bu yorumları alınca :)

    YanıtlaSil
  5. uggların rengını cok begendım. cok yakısmıs sana :))

    http://moda-kulisi.blogspot.com

    bu arada ben de blog dunyasın ayenı katıldım, seni de bloguma beklerım:)))

    YanıtlaSil
  6. Moda Kulisi çook teşekkür ederim. Bunlar benim ilk Ugglarım çok teredüt içinde almıştım . Ben onlarda yıllara hiç hoşlanmadım ve hahah ayı ayağı gibi deil mi ama die geyiğini yaptım. Sonuç 3 aydır acaip seviyeli bi birliktteliğimiz var ve evet hayat kurtarıyorlar :) Yorumun ardından blogundaım tatlım sanada banada hayırlı olsun ozaman :)

    YanıtlaSil