28 Kasım 2011 Pazartesi

Almanya'da En Sevdiğim Şehir Olur Köln:)))

Gezdiğim yerleri yazma işini ben çok sevdim ama bunun tek nedeni sizin o güzel yorumlarınız :)))) Hepinize teşekkür ederim beni çok mutlu ediyorsunuz çok yeni olduğum için her yorumunuzda yanlız olmadığımı hissederek mutlu oluyorum :) 
Bu durumda Köln'e yaptığım son seyahati seve seve bugün post haline getiriyorum :))) Kölnü bu kadar sevmemin 2 temel nedeni var.1.si kendimi İzmirde hissediyorum 2.si Kölnde ailem diyebileceğim insanların olması evlerini evim zannediyor olmam :)   

 Burası Köln Üniversitesinin bahçesi... Çok hoş çok tatlı yürüyüş ve bisiklet yolu olarakta kullanılan ağaçlı bir yol.



 Ben ve Kölner Dom Pozları... Her gittiğimde ayrı ayrı büyüleniyorum. Büyüklüğü, ihtişamı, devamlı üzerinde tadilat yapılıyor olması... Var olan bir inanışa göre Dom'un tadilatının bitmesi dünyanın sonunun gelmesi demek olduğu için devamlı üzerinde uğraşılacak bir şeyler buluyorlar :)
 Dom'un karşısında yer alan içerisinde kocamannnn bir piyanonun durduğu çok şık bir cafede yediğim muhteşem lezzet olur bu çilekli varlık :) O zaman blog yazmak gibi bir düşünce kafamda çok yer almadığı için bu muhteşem mekanın resimlerini paylaşamıyorum ne yazıkki :(
 Kimisi de sevgisini böyle kocaaaman kilitliyor işte ... alkış onlara :) Ama kesinlikle çok yaratıcı kilitler vardı tellerde pembeler, morlar, yeşiller ve bide bnim gibi normal kilitler tabi :)
 Köln'e birçok defa gittiğim için bazı yerlere tekrar gitmiyorum artık ama burası benim için bir ilkti :) Bu köprüde Murat Dalkılıç  klip çektiği için özellikle Türkler arasında çok meşhur olmuş kısa zaman içinde köprü. Benim verdiğim isimle kilitli köprüye gelen sevgililier çeşitli boy, ebat ve renklerdeki kilitlere kendi isimlerini yazıp kilidi taktıkları günün tarihini yazıp tellere kilitlerini takıyorlar. Arkasından kilit anahtarlarını Rhen Nehrinin derinliklerine bırakarak aşklarını sonsuza kadar birbirlerine kitlemiş oluyorlar.







Kendi kişisel inançlarım arasında yer alan başka bir ritüelde bulunan kilisiye, şapele, kısaca mum yakılan heryere girip mum yakmaktır. Peki Dom bundan ayrı mı kalsınnnn??? Asla olamaz:)))) İşte benim ritüelim:) Sadece mum yaktığım kiliselerin fotolarıyla baya uzun bir post yapabilirim:) 


Almanyada olup patates kızartması yemediğimde dayak yiceime inanıyorum :)


Hepinize İyi haftalar olur umarımmmm:))))

Buarada çok yakından tanıdığınız paltoma ve ugglarıma değinmiyorum :) 
Ama 
Küpeler; Koton
Gözlük: H&M
Şallar: Siyah - Pashmina; Yeşil H&M



16 yorum:

  1. Canım sevgilim , biricik aşkım oncelikle blogun hayirli olsun. Ne kadar askerdede olsam donup donup postlarini okuyorum ve okumaya bakmaya doyamiyorum. Keske bende yaninda olabilseydim , fotograflarini ben cekebilseydim diye geciriyorum icimden ama neye yarar neyse. Bu iste cok yeni olmana ragmen cok basarilisin ve zaman gectikce daha da iyi olacagina inaniyorum. Kolndeki kilitten haberim yoktu su an postunu okuyunca haberim oldu. Cok duygulandim. Seni cooooooooooook seviyorum. Bir an once kavusmak dilegiyle yeni postlarini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bu benim şimdiye kadar aldığım en duygusall ve süpriz olan yorum oldu :)Askım kuzguna yawrusu kartal görünürmüş :) beğendinmi sen kilitleri:)))) eh artık sen cıkınca butun fotolar ustune kalmıs oluo bu durumda :) Çok çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Sen normal kilide bakma ya, önemli olan içerik :D Bir dahakine sevgilinle gidin de sağlama almak için bir kilit daha vurun :) Bir an önce kavuşmanız dileğiyle :)
    Ağaçlı yolu da çok sevdim been, insana huzur verir, orada olmak istedim :)
    Blog'un hayirli olsun.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Nerven'cim :) ama gördüğün gibi sevgilim yeni öğrenmiş bulunuyor e haliyle onunla bi daha gitmemiz lazım :) Ağaçlı yol çok ama çok güzeldi ben çok sevdim o yoluda kampüsü de :) Tekrar lisans hayatıma dönebilirim dedim :)

    YanıtlaSil
  5. ay ne tatlisiniz ya, yorumlari okudumda yukarda ; ) Allah kavustursun ♥

    YanıtlaSil
  6. :)))) çok teşekkür ederim vivacım The C.G. askerde ben belçikada olunca böyle oldu :)))) İnşallah 50 gün sonra kavuşmuş olucaz:)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy canim ya...cok romantik olmus bu gercekten.senin adina cok sevindim.
    Ben bu batil inanclarin en iyi takipcilerindenimdir sekerim.aynen senn gibi,mum olsun,dilek agaci olsun,hatta abartip Roma da kutsal sulari da bulmusken elimi degdirdim hemen.hic kacirmam..
    Midilli ye madem sende gitmissin bu yaz hic sormuorum bile Aziz Taxhiaris 'e gidip dilek diledin mi diye!! Kesin yapmissindir..
    Hepimizin tum dua ve dileklerinin kabul olmasi dilegiyle...
    Cok opuorum..

    YanıtlaSil
  8. Mottommm canım :) teşekkür ederim:)))
    Çok benzediimizi görüyorum :) Bu soruyu sormamış kabul ediyorum :) Midilli postu yaparsam sadece mum yakan bi begüm görürsün bi ara yolda durup yakıyordum o derece :)
    Amin tatlım Allah herkesin dualarını kabul etsin :) :)

    YanıtlaSil
  9. Çok keyifli bir post olmuş,hem fotoğraflar hem de bilgiler harika;)

    YanıtlaSil
  10. :)))) çok teşekkür ederim Followupfashioncım :) yorumda benim için harika :)

    YanıtlaSil
  11. paylaşımlar görseller harika...
    bloğun hayırlı olsun ben yeni keşfettim...
    takipteyim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Darkoliveeciğim ben blogger olmadanda seni takpteydim:) yorumun beni çok mutlu etti çoook teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  13. Almanya ya cok gittim ama Koln u hic gormedim. Insallah gorurum yakinda. Cok tatli gorunuyorsun Begumcum resimlerde, palton da cok hosmus
    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Denizcim bence seversin Köln'ü inşallah görürsün. Alışveriş caddeleride çok başarılıdır :) Çok teşekkür ederim Denizcim:) Paltom benim ikinci derim burda malum kilo sınırları uçaklarda çok can sıkıo :( ama senin beğendiğini ileticem kendisine :)

    YanıtlaSil
  15. Begümcüm, temin Mailini okudum (cevap yolda) hemen su Post´a bakayim dedim - merak ettim cünkü ;)) Cooook begendim Fotograflarini ve yazilarini :) Birdahaki sefere beraber gezeriz buralarda ;)

    YanıtlaSil
  16. Tatlım benim bi daha geldiğimde sende orda olucaksın naısl olsa :) beraber gezicez coook daha keyıflı olucak :) ama once İzmir var unutma :)

    YanıtlaSil