27 Ocak 2015 Salı

Rengarenk Yağmur Çizmeleri


Günaydınlar

Kışın gelmesi ile ben yağmur çizmesi için duyduğum aşkın en çok kabardığı dönem gelmiş oldu. Evet Hunter yağmur çizmesi kavramını bizlere sevdire, balıkçı çizmesi kıvamından çıkaran marka kendilerine bayılıyorum. Hunterların renklendirdiği çizmeleri farklı markalarda desenlileri, puantiyelileri, zincirlilleri ve şık olanları mevcut. Siz seviyor musunuz bilmiyorum ama ben bayılıyorum yağmur çizmesi giymeye. Aslında sadece yağmur yağmasını beklemiyorum yağmur çizmesi giymek için özellikle etekler ile kombinmeleye bayılıyorum. En sevdiğim modelleri bir arada görmek istedim tabi paylaşmadan duramadım. 

Şeker görünüümlü çizmeler ile iyi günler dilerim:)













2 yorum:

  1. ben de kızlarda görünce çok imreniyorum ama cesaret edip giyemiyorum :) hepsi şeker gibi aynen..

    YanıtlaSil