15 Ocak 2015 Perşembe

Kürk Gibi


Sonunda haftanın en güzeli cumadan merhaba 

Ben, siyah-beyaz kesinlikle ayrılamıyoruz bu gerçeği kabul ettim. Kürk severim hele kürk yelek onu daha da severim kabul ediyorum.
Kürk yelek demişken altını çizmek istediğim nokta onun tabi ki gerçek olmaması:) Farklı tasarımlı bu kürk yelek basic parçalar ile birleşmek için yaradılmış bana göre. 
Benim için basic parçalar daha iddialı parçalar ile bir araya gelmek için ihtiyaç duyduğumuz mucizeler onları sevelim:)
Kürk yelek bana bu soğuk günlerde sıcaklık hissettirdiği için kendisine olan bağlılığım giderek artıyor sizinde böylesine sevdiğiniz parçalar mevcut mudur?

Sevgiler:) 











2 yorum:

  1. Yelekler benimde kurtarıcım, geçen sene kotondan beyazını almıştım
    eskidi denebilecek kadar giydim :)

    YanıtlaSil
  2. cok yakısmıs canım saclarla nefısss olmus

    YanıtlaSil