7 Kasım 2012 Çarşamba

Atina 5/ Yunan Halk Sanatları Müzesi

Atina Postlarımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz:)
Bu postta Atinada bulunan Yunan Halk Sanatları Müzesi var:)
Yunan Kültür Bakanlığı tarafından 1918 de kurulan bu müzede Yunanistan da yapılmış olan örgülere, dokumalara, günlük kıyafetlere, dönem takılarına yer verilmiş. Oldukça zengin bir birikime sahip olan müzede sergilenen kıyafetler oldukça hoş ayrıca 1650 yılından beri saklanan eserleri görmek mümkün. Bu post kapsamında da müzede çektiğim fotoğraflardan oluşmakta:) Umarım sizde beğenirsiniz:)



























8 yorum:

  1. desenlere ve işlemelere bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. canım güzel yorumun için çok teşekkür ederimm
    sevgilerr
    öperimm=)

    YanıtlaSil
  3. Bizim kültürümüzle ne kadar paralel bir kültür olduğunu bu sergide de görebiliyoruz. Bakarken kendi halk sanatları müzemizi gezmiş kadar oldum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım iki ayrı kültürmüşüz gibi hiç gelmedi bana aksine ne kadar yakın ne kadar iç içe olduğumuzu bir kez daha görmüş oldum.

      Sil
  4. Dili, dini farkli insanlariz sadece. Kulturlerimiz oyle cok ortak alan barindiriyor ki! BeTwinUs'ima aynen katiliyorum; Ege'de bir muze gezmis gibi oldum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilimizde bile o kadar benzerlikler var ki... KEsinlikle aynıyız aynı şeylere gülüyoruz,, ağlıyoruz, yiyoruz :)))

      Sil