5 Kasım 2012 Pazartesi

Atina 4- Akropolis

Mutlu Pazartesiler:)
Çocukluğunda benim gibi Herkül izlemiş sonrasında Herkülle Zeynayı pazar geceleri izlemiş olanlar Akropolis ile ilgili hemen görüntüleri zihinlerinde canlandırabilirler:) Ben bu noktadan sonra Akropolisle ilgili ilgimi Yunan Mitolojisi ile geliştirdim. Benim için önemli ve ölmeden görülmesi gereken yerlerdendi :) Gördüm havasını içime çektim geldim :)


Akropol'un tam bi görüntüsü bizimle olsun öncelikle sonra benim fotoğraflarım gelicek:)

 Ben o gün ortamı ziyadesiyle içimde hissedeceği için dönem rengi olan beyazı ve Tapınağın ruhuna uygun olan danteli seçtim:)








 Saçlarımın yana doğru hareket ediyor olmasının tek sebebi o an esen fırtınadır ki beni yamuk durmaya zorlamıştır:)


9 yorum:

  1. uwww o sondan bi önceki resim bitirdi beni o saçlaaar o duruuuuş o edaaaa:)

    YanıtlaSil
  2. :) kuzum akropolis bence senın yanına alsın ınce uzun tam greek kadını :)

    YanıtlaSil
  3. Akropolis gerçekten etkileyici bir yermiş .
    Dantel bluzun ve beyaz renk çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş bir post olmuş, ne kadar güzel yerler:).

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel resimler, ayrıca soluduğun o güzel hava buradan bile hissediliyor:)

    YanıtlaSil
  6. çok merak ediyorum orayı ben de :) bluzun çok güzel mekana yakışmış gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar harika ! Saçlarına da bayıldım :)
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    http://senasensoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Blogunu takıbe aldım,bıze de beklıoruz ;)
    Naz

    YanıtlaSil
  9. sayende bizde geziyoruz tatlım
    bana İzmir efes antik kenti anımsattı :)

    YanıtlaSil