13 Şubat 2012 Pazartesi

Yine Mimlendimmm:))

Ben bu mim işini çok seviyorum :))) Sıradaki mim Nerwenden geliyor:)))

Sence çok anlamlı bir söz?
Dünya Bizim İçimizde

Makyajında olmazsa olmaz?
Siyah Kalem

Uyguladığın güzellik tüyosu?
Çok özel bişi yok ancak ben her akşam yüzümü temizlerim.

En sevdiğin içecek?
Su yerine birşey koymak mümkün değil:)

En nefret ettiğin şey?
Samimiyetsizlikten nefret ederim ben :)

En çok sevdiğin iltifat?
Daha önce annemle birlikte duyduğumuz bi iltifatı hayatımın iltifatı olarak kabul ediyorum ' Bi kadının kıskanmayacağı tek güzellik kızının güzelliğidir sizin gibi' :)

Favori Kitabın?
Küçük Kadınlar

Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Ben pek bulamasam da Ebru Gündeş diyenler çoğunlukta olmakla birlikte Gözde Kansu'ya benzetenlerin sayısı azımsanmayacak gibi:)

Herkesin beğendiği ama senin sevmediğin bir ürün?
Apartman topuklu ayakkabılar

Şuanda en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Terracotam bitmek üzere onu istiyorum:)

Bende bu mimi LaVienRose ve NewYorkTurcaya yolluyorum :)  


1 yorum:

  1. Bence de dunya icimizde :) Guzelce okuyordum sonunda ismimi gorunce sasirdim :) yapacagim en kisa zamanda Begumcum ;) operimmm

    YanıtlaSil