7 Şubat 2012 Salı

Birikmiş Postlar :) Vol:2

Bu post çizmeli kediye gidilen bir gün yaşanan mutluluğun yansımasıdır:) Ben animasyona bayılırım Çizmeli Kedi beni benden aldı o güzel bakışlara ölürüm bennn:) Kedi delisi değilim ama çizmeli kediyi seve seve basarım bağrımaaaa:)))

 Kıyamam ben sana ama yaaa o nasıl bi bakış :)


Hey sen yakışıklı kedi:))))





Adamlarda korkan Begüm suratı buuu:))) Yılan derisi desenini hep sevmişimdir...Yeşille ikisini bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi kim bilir aklıma gelemeyen neler severim... 


3 yorum:

  1. ben de animasyon severim, bunu izlememiştim ama izleyeyim en iyisi :) zaten tatilimin son günleri, değerlendirmek lazım :)

    bu arada bende mimin var tatlım :)

    http://nerwen44.blogspot.com/2012/02/sorulu-cevapl-mim.html

    YanıtlaSil
  2. ayyy o bakışlar varya beni benden alıyor zaten :)
    senin güzeliğiin de bir başka canım <3

    YanıtlaSil
  3. @Nervencıgımmm kesınlıkle ızlemelıısn hatta kacırmadan kosss:)))) aldım mımı bugun yapıcam cok eglencelı:)

    @pembe fıyonkkk masaustumde o gozler war :)))) saol hayatım senın guzellıgınden o:)

    YanıtlaSil