9 Aralık 2011 Cuma

I AMsterdammmm vol 1:) + Yılbaşı Gelssssssiiinnnn Vol 6 :)

Son günlerde blogumdan uzak kalma sebebim canım kuzumun gelip benimle Amsterdamda buluşmuş olması :))) Amsterdamın bu kadar güzel olduğuna dair en ufak bi fikrim yoktu ama ben şehre, hayata, ışıklara, nehirlere aşık olarak geri döndümmm:) Keşke hava azcık daha sıcak olaydı:( Bu postta Amsterdamda ki bi noel pazarı da olduğu için iki gruba da dahil olmuş oldular :) 

Biz 4 gün kaldığımız için ilk günü şehri tanımaya yürüyerek gezelim görelim turuna ayırdık :) Ama de Bijenkorf gerçeği ile yüzleşince ayrı bi boyuta taşınmış oldu günümüz:) oradaki maceralarımız ayrı bir post konusudur :))) Ben 1. gün outfitimle başlayayım:) 





Saçlarımdaki fark bi sonraki postun konusu :)))) Ben kırmızıyı hep çok sevmişimdir hatta çevremdaki herkes en sevdiğim rengin kırmızı olduğu konusunda hem fikirdir yılbaşına da çok yakıştığı için o gün kırmızı elbisem ile ortama çok uygunduk :)))






 Dört gün boyunca geçmekten sıkılmadığımız:))) şehir merkezi = Dam Meydanı :) Amsterdam yerleşim planı olarak çok başlarılı. Biraz keşfin ardından haritayla birlikte ( tabelalar çok kullanışlı) her yere yürüyerek gitmek mümkün biz yaptık oldu :)
 Yılbaşına yakışır bi alışveriş merkezi içeride çok güzel bir ağaç vardı ama foto çekemedim:(((




 Tanıştıraım canım ciğerim Ayçammm Kendisi aynı zamanda fotografcım oldu:)))


 Son bi aydır bi yanım Noel Baba Bi yanım kardan adam hayat bana güzel :)

 Noel Babanın göbeğinden Waffle yemek....
 Hediye Turu başlasınnnnnnnnnnnnnn:)

 Yavru Kardan adam :)


 Noel Pazarı bulmış Begüm'ün mutluluğudur bu :)
 O kadar çok yürümüşüz ki oturduğumuz yerden çok zor kalktık ve şaraplar kesinlikle çok başarılıydı :) :)

2 yorum:

  1. Bakmaya doyamiyorum bu fotolara beeen:)) winterland cok ilginc bi yere benzio bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. :)))) winterland hostu gercekten ama daha iyisini ilginç bi şekilde Liegede gördüm onun postunu henuz yapamadım :( yakında o da gelicek :)

    YanıtlaSil