19 Aralık 2011 Pazartesi

Christmas Yemeği

Herkese harika haftalar diliyorum :) benim için harika bi pazartesi çünkü İzmirde geçirdiğim bir pazartesi :) Ama havanın kapalılığı, benim burun tıkanıklığım biraz zorlaştırmıyor değil :) ama hasta olmama konusunda kararlıyım :)))

Pazartesi postum Liegeden ayrıulmadan bir gece önce katıldığımız Christmas Yemeği :) Bu post aynı zamanda Erasmus arkadaşlarıma da gelmiş oluyor:) Ben uzatmadan süslemelerle başlamak istiyorum :)

 Tüylü tüylü kadehler.. Aslında o kadar kolay ki hazırlaması herkes yapabilir evinde:)
Noel zamanının vaz geçilmezi çam ağacı süsleri... 


 Melekli Dilek kartları her masada mevcuttu :)
 Didem- Özden

 Gecenin en şık ve yakışıklı erkeği Burçay
 Gecenin en sevinlisi en hayranlık uyandıranı :) Özden


 Gecenin mutlusu dönmeye hazırı ama bavul ağırlığına kafasını takmış olan ben:)



 Gecenin ennn kırmızısı, en topuklusu en kıvırcık saçlı kocaman gülüşlüsü Aslı:))))
 Gecenin en üzgünü, en büyük süpriz yapanı:), en oda komşusu, en yemeğini paylaşanı, fotoğrafcısı Didem ( Ki siz daha önce tanışmıştınız diye hatırlıyorum :)
Bulunmuş yılbaşı ağacı asla bırakılamaz:)


Canlarım ciğerlerim hepinizi şimdiden çok özledim:( çok seviyorum hepinizin kalbimde yeri ayrı hepinizin İzmirde yeri hazır :) Kar gelmiş diye duyumlar alıyorum üşütmeyin sakın çok çok çok öperim:))))

10 yorum:

  1. sen de arkadaşların da ne kadar tatlı,ne kadar cıvıl cıvılsınız :) sen de çok güzel olmuşsunu yine bıcırım :) bi de bi de tabi ki 'HOŞGELDİN' :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kareler ışıl ışıl ortam cıvıl cıvıl kızlar:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel eğlenceli bir akşam geçirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. erasmusss harıka, bızm zamanınımzdapek yaygın degıldı....herkese soyluyorum yapın dıye...yemek,masa,kombın hepsı cok sık olmusss,,,ıyı haftalarrr

    YanıtlaSil
  5. @ Fidom kuzum HOSBULDUMMMMM :) senın guzellıgın tatlım :) bu cıvıltıyı paylaşayım istedim:) öperimmmmmm:)

    @Reçelim Çok sağol tatlım çok sevindim beğenmene :)

    @Rebeltakipte bloguma hoşgeldin:) o geceki duygunun yansımasına çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  6. @ Kokoscum sende hos geldın :) tesekkur ederım tatlım begenmen cok hos:) sen gitmişmiydin Erasmusa??? Bencede değişik bi deneyim mutlaka denenmeli:)

    YanıtlaSil
  7. Bebisim ne tatli bi post olmus bu bole..
    Cok cicisiniz hepiniz..bayildim.

    YanıtlaSil
  8. Mottommmm:) saol kuzummm:) bende sana bayılıorum:)

    YanıtlaSil
  9. Hepiniz çok tatlı ve pozitif görünüyorsunuz canım. Bakarken içim açıldı, orda olmak istedim resmen :)

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Canım benim senin güzel bakışından o :) keşke hep beraber olsaydık keşke:) yada sen izmire bi kaçamak yap istersen :)

    YanıtlaSil