14 Eylül 2014 Pazar

venezia


Mutlu günler ve haftalar 😄😄😄

Ilk defa yıllık izin kullanan ben 2 yıl sonunda tekrar kendimi bulmuş hissediyorum rüya gibi ve rüzgar hızında geçen bu haftayı bloguma taşımamak kesinlikle haksızlık olurdu. Tersten başlasamda İtalya'ya postları sırayla geliyor olacak 😄

İtalya'ya karşı içimde derin bir sevgi duyduğum doğrudur ama Venedik beni benden aldı. Benim Venedik şehrini ilk görüşüm ve büyülenişim oldu. Asla son olmayacak bunu biliyorum.
İtalya seyahatimizin Venedikte geçen gününde ayaklarımı rahat ettiren sevgili ayakkabılarıma değinmeden geçmek istemiyorum. Bol yürüyüşlü bir parkur bizi beklediği için rahatlık vaz geçilmez oldu. Lafı çok uzatmadan Venedik sokaklarında ki kombimle sizi baş başa bırakıyorum.

Sevgiler
xoxo











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder