24 Şubat 2014 Pazartesi

Little Black



Günaydın Mutlu Salılar,

Sonunda ne giydim postu ile karşınızdayım. Arada yazamadığım dönemler benim için gerçekten yoğun olan blogumu çok özlediğim dönemler.
Araya kapatan ilk postun kilit parçası kimono 2-3 sezondur kilit parçalardan biri. Daha çok yazlık kullanılan kimonoları ben bu sefer kışlık bir parça ile yorumladım. 
Küçük siyah elbise eminim hepimizin vaz geçemeden ömür boyu giyeceği parçadır. Benim elbisem kendinden örgü desenleri ile elbiseyi biraz farklı yorumlamamı sağladı.
Sizin yakından tanıdığınız benim içimdeki assolist bu kombinin neckparty olmadan tamamlanmasına izin vermedi. Yine 3 kolye bir arada kullanmadan geçemedim.

Umarım sizin içinizdeki assolist de sizi mutlu eder.

Sevgiler.












1 yorum:

  1. Hanım hanımcık çok hoş:) Yeni olmama rağmen bana da beklerim:) http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil