6 Ocak 2014 Pazartesi

Gri...


Günaydın,

Yılın ilk Salı'sından sevgilerle...

Geçen haftalarda çok severek giydiğim bu kazağımın sırt detayına vurularak hemen benim olmalı diye düşünmüştüm ki bence kesinlikle doğru bir karar vermişim:)

Gri hem çok sevdiğim bir renk hemde kazağın uzun kalıbı benim gibi uzun bedenli kişiler için ideal.

Değinmeden geçemeyeceğim bir başka nokta da kolyem. Kendisi aliexpres.com dan yaptığım ilk alışveriş. 4 haftada geldi ama ilk deneme için fena değildi. Parlaklığını ve taşlarını sevdim en azından içimdeki assoliste seslenen bir statement necklace olduğu kesin.

Mutlu haftalar









2 yorum:

  1. çok ykışmış... kolye ile de muhteşem uyumlu olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. özellikle çanta ve kolyeye bayıldım :) içim açıldı resmen..
    Banada beklerim gizemsfashionpage.blogspot.com :) bol like'lar dilerim!

    YanıtlaSil