29 Ekim 2013 Salı

Yepyeni... Lepistesra

 Merhabalar,

Bugün sizleri benim için yeni bi keşif olan instagramdan satış yapan Lepistesra ile tanıştırmak istiyorum.
Kendisi de dünyalar tatlısı olan, kendisi gibi tatlı minnak günlük hayatımıza renk katacak parçaları seçip bizimle paylaşan Esra'nın güzel hesabını paylaşmazsam çatlayabilirdim :)
O güzel ve günlük hayatta kullanmaya bayılacağınız parçayı nasıl bulmuş ve bir araya getirmiş kendisini tebrik ediyorum:) Birbirnden farklı ve biricik olan bu ürünlerin hepsini eve götürmekten çok korkuyorum.
Ben kendime hemen buz kalıplarından, carusel ve yakalıklarından edindim:) Ayrıca bugün sabah görmüş olduğunuz dünya tatlısı baykuşlu telefon kılıfına da kendisi sayesinde kavuştum:)
 İnstagram hesabını ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ederim:
Instagram : Lepistesra
Mail: lepistesra@gmail.com







Bu yaka süsleri kesinlikle bir harika dostum:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder