25 Eylül 2013 Çarşamba

Sonbahar geldi, hoş geldi...

Ben kabullenmekte zorlansam da sonbahar sinsice geliyor ve kapımıza dayanıyor  :(
Bu durumdan güzel bir sonuç çıkarmak için yapılabilecek en iyi şey şüphesiz dolap yenilemek :)
Bu noktada benim gibi yoğun çalışanların sıklıkla başvurduğu bir kaynak olan online alışveriş tüm ışıltısıyla göz kamaştırıyor:) 

Sonbahar için gardrobumu yenilemeye kara verdim ben de :) Kendim için seçtiğim giyim, ayakkabı ve çanta modelleri aşağıdalar:






Farklı pardesü ve üst arayışında olanlar varsa benim gibi tam olarak doğru adres diyebiliriz:)


Sonbaharı anlatan bütün ayakkabı modelleri yukarıdan toplanmış bulunuyorlar benim için:) İzmir'de ya da yağmurlu bölgelerde yaşayanlar bilir yağmur çizmesinin ne kadar hayat kurtarıcı bir parça olduğunu :) Çiviler zaten olmazsa olmaz hala ruganla birleşince iş kombinlerinin sevilen parçası olacaklar:)
Ayrıca gizli topuklardan edinmeyen kaldıysa şiddetle öneriyorum:)



Çanta sevgisi apayrı birşey şüphesiz özellikle daha erken kararan günlerde biraz daha renklenmek bence hepimize iyi gelecek...

Umarım seçtiğim parçaları beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder