9 Temmuz 2013 Salı

Çizgiler Çizgiler ve Yine Çizgiler


Mutlu haftalar;
Her ne kadar daha sık kombin yapmak isteğim olsa da günlük rutinlerim buna pek izin vermiyor.
Zaman yaratmak için çırpınıyorum :) Bu sırada benim blog yazmamda büyük kolaylık sağlayan ve inanılmaz yardımları olan biri var; kendisine çok teşekkür ediyorum.

Gelelim kombin detaylarına; Bu kombin benim sevdiğim bütün parçaların bir araya gelmesinden oluştu. Straples peplum ve çizgili body ilk başta fazla detay içeriyormuş gibi görünse de düz kalem etekle uyumlu oldu. Sanki ikisi elbiseymiş izlenimi yarattılar :)

Kalem etekler benim için vazgeçilmez zamansız ve mekansız parçalar. Bu kombini yaptıktan sonra bir şeyi fark ettim. Benim kalem etek diye giydiğim şey normal boyutlardaki insanlar için elbiseymiş. Benim gibi standarta çok uyamayan kişiler için ise etek oldu.


Beden boyumun uzun olması sonucu standart tek parça kıyafetler ve üst kıyafetler beni oldukça zorluyorlar bende bu şekilde kendi çözümlerimi üretmiş oluyorum.

Kombin detayları more is more felsefesini benimsediğim bir ana geldiği için assolistin yeni sahneden inmiş hali kıvamındalar. Umarım bütün hafta benim kolyem gibi ışıldarsınız :)

Sevgiler....













27 yorum:

  1. kuzum cok ama cok güz<el olmussun kı

    YanıtlaSil
  2. Bi insana peplum bu kadar mı yakışır? Sık sık giy bence Begüüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm ne guzel yorum tamam sık sık gıyıcem:)

      Sil
  3. beden boyun uzunmus fızıgın guyzelmıs ıncecımısın yanı daha ne olsun , pozların bluzun ve kolyenı cok sevdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım :) hepsını gonderım sana :)))

      Sil
  4. Duvar onu fotograflari<3<3
    Uzun, ince bir ust vucut seninkisi, nasil guzel nasil guzel! Muah;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım duvar onu bende bı sevdım bı sevdım anlatamam keske daha yakınımda olsa o duvar :)

      Sil
  5. Kıyafetlerin nereden alındıgını yazmadıgın surece kombin yazısının amacı nedir acaba? :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir peplum bluz çok yakışmış.Bana da beklerim
    http://mervelil.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  7. ay bayıldım pepluma nereden aceba:)

    YanıtlaSil
  8. Begüşşş bu duvar pozları bir harikaaaa

    YanıtlaSil
  9. Begüüşşşş bu duvar pozlarıı bir harikaaaa
    pepluma bayıldımm

    YanıtlaSil
  10. peplum bluz demek minnak begümüm demek nerde görsem aklıma sen geliyorsun ve çok yakıştırıorum ayakkabılarınada benden kalpçiklerrr geldiiiii :)

    YanıtlaSil
  11. Peplum çok güzel bişey de senin gibi incecik olmak lazım onu giymek için :) Özendim, aldım, giydim bir kere...Fotoğraflarımı gördükten sonra kaldırdım elbiseyi ortadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bence kendıne haksızlık edıyorsun tatlım:)

      Sil
  12. cnm çok guzel durmus uzerinde, çok klas olmussun ve kırmızı ruj super.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım tesekkur ederım kırmızı ruj pek alıskın oldugum bırsey degıl daha cok sureyım:)

      Sil
  13. Size çok yakışmış, güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  14. Ne hoş olmuşsun fıstık, çok yakışmış bu etek bluz sana, bayıldım.

    Öperim kocaman

    YanıtlaSil
  15. Çok yakışmış canım, ışıl ışıl olmuşsun...

    YanıtlaSil